Przedsiębiorca zawsze poszukuje zmiany, reaguje na nią i wykorzystuje jako szansę.

Peter Drucker

W biznesie brak ruchu to krok w tył… rozwiń firmę o nowe możliwości

Nowoczesny wygląd oraz rozwiązania dostosowane do biznesu

  • rezerwacja pacjenta na określony czas w ciągu dnia
  • możliwość edycji poszczególnych wizyt pacjentów
  • obsługa wielu lokalizacji
  • obsługa wielu pracowników i usług
  • możliwość konfiguracji usług (czas trwania, cena, długość)
  • zmiana kolejności wyświetlanych usług widocznych dla Klienta (na zasadzie przeciągnij i upuść – DRAG & DROP)
  • możliwość ustawiania harmonogramu dostępności poszczególnych pracowników etc
  • przypisywanie pracowników do różnych usług
  • ustalanie harmonogramu zmian dla poszczególnych pracowników (systemy zmianowe, ustalanie dni wolnych itd)
  • potężny panel administracyjny do zarządzania rezerwacjami
  • lista pacjentów wraz z możliwością ich edycji
  • powiadomienia e-mail do pracowników i klientów, gdy rezerwacja zostanie dokonana
  • POWIADOMIENIA klienta przez SMS o nadchodzącym spotkaniu
  • synchronizacja z telefonami (system ANDROID I IOS) automatyczne powiadomienia oraz aktualizacja wprost na Państwa telefon (niezbędne połączenie z internetem)
  • przejrzysty kalendarz z możliwością wyświetlania harmonogramu zajęć z podziałem na poszczególnych pracowników
  • możliwość samodzielnego zapisu przez Klienta (na wybraną usługę) online
  • jednorazowa automatyczna (intuicyjna) rejestracja pacjenta
  • powracający pacjent do ponownej rejestracji używa swojego maila i utworzonego hasła bez konieczności ponownej rejestracji
  • wyszukiwanie pacjentów po PESELU, imieniu i nazwisku bądź adresie email
  • prowadzenie kartoteki pacjentów
  • historia wizyt poszczególnych pacjentów
  • szybka intuicyjna rejestracja pacjenta na kolejną wizytę

Responsywny i unikalny

działa na wszystkich urządzeniach

Item No.

01. Ułatwienie

Dzięki wprowadzeniu do swojej firmy naszego narzędzia SMYT dajesz swoim klientom możliwość szybkiej reakcji na ich potrzeby. W przypadku chociażby bolącego zęba czy niezwłocznej wizyty ze specjalistą pacjent może szybko sprawdzić kiedy może umówić się do danego specjalisty oraz zapoznać się z ewentualnymi kosztami takiej usługi.

Item No.

02. Przypomnienie

W dzisiejszym pędzie życia informacje nieistotne w danej chwili często ulatują nam z głowy. Dzięki naszym systemom i przypomnieniom wysyłanym do klientów, pacjent rezerwujący wizytę w Twojej placówce nie tylko o niej nie zapomni ale będzie wdzięczny za przypomnienie o spotkaniu ze specjalistą, na które musiał czekać określony czas.

Item No.

03. Poszerzenie możliwości

Nie każdy z klientów czy pacjentów chce umawiać swoje wizyty telefonicznie lub osobiście pojawiając się w Państwa placówce. Nie kwestionujemy powodów, dla których stanowi to dla nich problem- dajemy im natomiast inną możliwość, z której mogą skorzystać w dowolnym momencie- internetową rezerwację wizyty/ usługi w dogodnym dla siebie terminie u wybranego specjalisty. Dzięki tym możliwościom jesteście Państwo w stanie wyjść naprzeciw każdemu obecnemu i potencjalnemu klientowi.